Despre ARTAADHD

DESPRE ARTAADHD

ASOCIATIA ROMANA DE TERAPII IN AUTISM SI ADHD – “ARTAADHD” s-a nascut in 2012 ca o alternativa de profesionalism si daruire neconditionata in contextul in care majoritatea ONG-urilor din domeniul psihopatologiei copilului si tanarului special erau infiintate de parinti ai acestora. Presedintele fondator Sanda Gligu(psiholog atestat in domeniul psihologiei clinice; in psihologie educationala, consiliere scolara si vocationala) pune bazele asociatiei si dezvolta programele si proiectele din prisma profesionistului care activeaza in domeniul sanatatii si educatiei psihologice. De la bun inceput ARTAADHD nu se adreseaza doar categoriei mici de varsta ci are ca plaja de varsta meantala 1/18 ani iar pe parcurs extindem aria si astazi dezvoltam programme de recuperare terapeutica si de dezvoltare personala specifica in centrele “ARTAADHD” si pentru tineri si adulti speciali.
ARTAADHD deschide centre de recuperare terapeutica si psihoeducationala pentru recuperarea copii si tineri cu diagnosticati cu : Autism; ADHD; Down, Retard Mintal, Cornelia de Lange; Asperger, Anxietati, Fobii, Dificultati de invatare, Dificultati de comunicare si limbaj; Dificultati de atentie si alte tulburari de dezvotare psihologica.
Tinta ARTAADHD este nu numai sa recuperam prin programme individualizate ci si sa ajutam la integrarea scolara si sociala a copiilor si tinerilor speciali prin programme si proiecte dezvoltate in spatial public, specializare cadre didactice, aducem in spatial decizional initiative legislative menite sa schimbe destinele acestora.
Strategiepe termen scurt deschiderea:
3 (trei) Centre de recuperare terapeutica multimodala in orasele:

  • Ploiesti; Chitila si Galati.
  • Strategie pe termne lung deschidere:
  • Centru de recuperare terapeutica multimodala in fiecare oras mare din Romanaia
  • Centru de zi pentru terapie ergonomica pentru tineri si adulti
  • Cresterea numarului de copii speciali inserati in invatamantul de masa
  • Scaderea numarului de copii speciali care abandoneaza scoala
  • Cresterea numarului de cadre didactice pregatite sa primeasca un copil special la clasa